A teraz odpowiedz mi na pytanie dlaczego prywatnej firmie na tej drodze w Rybniku zrobili dwa równoległe wiadukty nad jej prywatną infrastruktura kolejową - dużo szersze gdyż na magistralę dwutorową. Ba jak nim stawiali te wiadukty firma ta już miała zlikwidowany jeden tor a drugi poczynała likwidować i pół roku temu całkowicie zlikwidowała tory własne przemysłowe. Teraz wielce pójdzie tam ścieżka rowerowa. 50.064605686157606, 18.622460272635177 A tu tor który PLK ma zamiar używać chcemy chamsko zlikwidować podobnie jak linię do Jastrzębia lk 159 A1 gdzie indziej robiono wiadukty niepotrzebne nad A1 i teraz je rozbierają. I jeszcze przed budową zmiana w projekcie nic nie kosztuje tak naprawdę ze podniesiemy coś o 2,5 metra przy okazji zrobimy bezkolizyjne zjazdy na brzeską za to po wybudowaniu już bubla koszty idą grube mln. A zwykle odbudowie remoncie kolei protestują właściciele tirów, autowagonów gdyż jeżdżą po drogach za pieniądze obywateli bo stawka 6 gr za km jest śmieszna kompletnie nie zwraca utrzymania dróg nie mówiąc o ich budowie - jest najniższa w Europie średnia kwota to około złotówki za km.
Napisany przez cocolino, 09.06.2021 13:14
Najnowsze komentarze