Wtorek, 5 listopada 2024

imieniny: Elżbiety, Sławomira, Zachariasza

RSS

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Linia ta jest strategiczną linią dla obecnego zarządu PKP PLK, ponieważ teraz doszli do wniosku, że boczne linie są bardzo potrzebne. Za jakiś czas (do kilku lat) ma odbyć się długo wyczekiwany remont stacji Racibórz, co wiąże się z dużymi utrudnieniami oraz brakiem przepustowości ciągu do Chałupek, a linia od Markowic do Olzy i dalej do Chałupek jest alternatywą dla zachowania ciagu komunikacyjnego dla pociągów towarowych jak i Intercity, które przejeżdżają przez Racibórz. Są plany i coraz głośniej się mówi, o rewitalizacji tego odcinka z budżetu własnych PLK. Tak więc zasadna jest tu decyzja PKP PLK, o utrzymaniu tej linii oraz wybudowaniu wiaduktu. Nie raz się to już mówiło samorządowcom, że tej linii nie zamkną pomimo tego, że ruch pociągów jest tam zawieszony. Jeździ coraz więcej pociągów, linie objazdowe oraz boczne coraz częściej są odbudowywane, tak więc samorządowcy albo niech szukają już pieniędzy na wiadukt, albo niech myślą nad alternatywnym scenariuszem. Dziwię się, że od razu projektanci nie przewidzieli alternaywnego scenariusza, tylko od razu po łebkach drogę przecieli przez kolej...

Napisany przez uaz, 09.06.2021 10:41

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.188.95.170 / ec2-18-188-95-170.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)