komme zawsze pomyśl wpierw zastanów się, przeczytaj cały komentarz a potem pisz. Nawet marnym artykule piszą, że będzie remont do 2023 dworca w Raciborzu tylko, że to pół prawda bo będzie remont praktycznie całości stacji Racibórz. Czyli nie będzie praktycznie w ogóle przejazdu dla pociągów i kij z tym, że dla pasażerskich ale przede wszystkim towarów i właśnie gównie pójdą tą linią Racibórz Markowice-Olza-Chałupki bo jest najkrótsza nie trzeba zmieniać kierunku składu, a dla lokomotyw elektrycznych wystarczy jedna spalinówka, która będzie ich przeciągać. Napiszesz mi kolejny post, że niech to puszcza przez Zebrzydowice to ci powiem że odcinek Chybie-Zebrzydowice wraz ze stacjami idzie tez do remontu, a Zebrzydowice-Pietrowice-Dziećmiarowice Czesi zaczęli grzebać wiec nie wiadomo kiedy skończą i praktycznie Zebrzydowice stoi przykład jeden pociąg pasażerski tylko po nim jedzie jak się nie mylę i tak trochę to potrwa znając realia kolei. No to powiesz niech to wożą przez Wodzisław Chałupki niestety linia jest wykastrowana jeden tor na kawałku kiedyś były dwa do tego mijanka Czyżowice teraz dopiero się pukają w głowę i myślą o drugim torze. No to powiesz przecież nie tylko Chałupki i Zebrzydowice są na południe Europy i to wielki klops albo linie jedno torowe o słabej przepustowości do tego górskie, kręte większości nie zelektryfikowane, a jest ich na palcach jednej dłoni, a resztę zlikwidowano np. Racibórz - Krzanowice - Chuchelna - Opawa kolejna to Pliszcz nie daleko itd. Wiec wycięcie na rok Raciborza i Zebrzydowic to praktycznie paraliż, a niech tak jeszcze trzaśnie coś np. na odcinku Wodzisław-Chałupki (ostatnio woda na tydzień wycięła linie - podmyło ją) i mamy klops i wszystko pójdzie ciężarówkami.
Napisany przez cocolino, 08.06.2021 23:58
Najnowsze komentarze