Od zapalenia się świateł ostrzegawczych do przejazdu pociągu mija średnio 30 SEKUND (a od opuszczenia szlabanów 20 SEKUND). Utykasz na przejeździe. Dzwonisz na 112, zanim się połączysz i podasz numer z naklejki, a u nich zadzwonią do ekspozytury PKP PLK, a z kolei oni wydadzą polecenie wstrzymania ruchu lub ograniczenia prędkości pociągów to raczej minie duuużo więcej niż 30 sekund. Auto skasowane, pociąg kilometr dalej, a maszynista otrzymuje rozkaz pisemny o niebezpieczeństwie. Wyłamując szlaban na przejazdach automatycznych powodujesz uruchomienie zabezpieczenia i zmianę stanu na SSP (samoczynnej sygnalizacji przejazdowej) co informuje maszynistę który wdraża nagłe hamowanie aż do zatrzymania lub zmniejszenia prędkości do 5 km/h.
Napisany przez ~SzaryKierowca76, 24.04.2021 01:32
Najnowsze komentarze