@hades_tek - wasz pomysł może tworzyć pokusę omijania przez przewoźników Wodzisławia i Rybnika - skoro miałyby powstać przystanki na linii CPK. Jeśli ich nie będzie - każdy przewoźnik będzie chciał jeździć i wozić ludzi, tym bardziej, że przewozy koleją z roku na rok (z różnych powodów) będą rosły. Już dzisiaj wiem to z dobrego źródła PKP IC jest bardzo zainteresowane z potoków jakie generuje zarówno Rybnik jak i Wodzisław, a to będzie tylko rosło. Dlatego niech sobie CPK przejdzie obok, niech wybudują łącznice umożliwiające dojazd do Rybnika i wylot z Wodzisławia na CPK - bez alibi-przystanków. A co do Jastrzębia to jest prawie pewne, że w grę wchodzą tylko dwa warianty i obydwa niestety mają dobić do 140 w Orzeszu. Nie ma szans na budowę linii przez Wilchwy - a szkoda, bo nie ukrywam, że akurat to ja zwracałem od początku uwagę, że jeśli miano by przywrócić ruch między Jastrzębiem, a Wodzisławiem to byłby to najlepszy wariant, a nie odbudowa linii przez Godów którą nikt nie jeździł.
Napisany przez Arteks, 04.01.2021 17:31
Najnowsze komentarze