Do SJZ nie boję się o auto codziennie prawie codziennie parkuję w SJZ. Po pierwsze szkody górnicze, które będą nieskończenie generować koszty plus duże prawdopodobieństwo tragedii kolejowej. Po drugie wydłużamy przebieg linii o co najmniej 20 km od linii prostej która ma 70 km miedzy Ostrawą, a Katowicami Po trzecie wyburzamy nie potrzebie zabudowania robimy opór społeczny dostając marne 120-160 km/h jak już coś takiego robić to kolej na 230km/h wzwyż i wtedy bierzemy linijkę i mamy Ostrawa-Bogumin-Wodzisław Wilchwy, Żory (okolice A1 strefy przemysłowej) bokiem Mikołowa, Katowice (gdzie przecinamy Panewniki) i wtedy ma sens tunele estakady wyburzanie, ale nie że w imię Jastrzębia Zdroju (xxxxxxxxxxxxxx - wpis został zmoderowany )kasy od groma i nic z tego czasowo nie będziemy mieć jak przez dotychczasową linię! A przez Jastrzębie wystarczy zwykła linia lokalna Wodzisław-Jastrzębie-Zebrzydowice -Bielsko/Cieszyn-Wisła. A przez głupie pomysły posła Matusiaka z PIS utopimy tylko pieniądze w błocie zresztą jak jego pomysł kanału żeglownego przez Jastrzębie Zdrój. Nawet Woś nie jest taki głupi i przez Racibórz nie chce puszczać linii KDP bo to na około, a jest z Raciborza!!
Napisany przez cocolino, 01.03.2020 16:56
Najnowsze komentarze