@SJZ To jest specjalne działanie anty kolejowe Jastrzębia Zdroju, tak jak na Wolności itd. Akurat obydwa te wiadukty mogły zostać wystarczyło je podeprzeć lub wprowadzić przepust do wnętrza i resztę uzupełnić ziemią, w razie potrzeby usunąć przepust i ziemie wiadukt wzmocnić i tyle. Własnie co do Ruptawy to przy pomyśle odbudowy linii od strony Wodzisławia mamy propozycje dla całego Subregionu Zachodniego i Śląska Cieszyńskiego aby właśnie te regiony połączyć tą linią, biegnacą przez Ruptawę do Zebrzydowic z dobudowaniem 3,5 km nowego toru od Granicznej obok Podhalańskiej do linii Moszczenica-Zebrzydowice. Takie rozwiązanie własnie daje niesamowite możliwości transportowe dla prawie całego Jastrzębia oraz Subregionu-Zachodniego i Śląska Cieszyńskiego. No ale widzę że miasto Jastrzębie woli bocznicę kolejową pod rondem i szkody górnicze z 30km/h tak i z dwa pociągi na krzyż, aby dalej być na zadupiu transportowym i jeździł Drubus i opadające MZK-PKM z E3 za wszelką cenę. Nie liczy sie pasażer, mieszkaniec a układy i stołki - lokalna mafia.
Napisany przez maziizam, 07.04.2019 21:18
Najnowsze komentarze