Po prostu tor cały odcinek lk 159 i lk 170 powinien być w rekach PLK a nie przekazany samorządom a one go to sobie na drogę przeznaczyły - Orzesze czy jastrzębie i Godów na ścieżkę rowerową w 90% reszta gminy oczywiście władni sobie uckli z tortu dość troszkę temu taka walka z koleją tamtędy. Sam odcinek Pawłowice-Jastrzębie graniczna powinien być przez 10-15 lat jeszcze nie wykorzystywany klejowo ale kopalnia powinna sobie tam nierówności uzupełniać oraz nasypy podsypywać np skała płoną a nie na Pochowacie walić i jeszcze od tego płacić to samo dotyczy okolic drogi wodzisławskiej - zalewiska szkód górniczych. Co do uskoku historycznego nie wiem nic ale wiem, że przekopy poniżej 1000 metrów pod ziemią powinne być robione w obudowie zamkniętej torkretowanej bo inaczej to kasa wywalona w błoto - wypiętrza od dołu oraz siatka wręcz wybrzusza od góry i to nie tylko przy uskokach. A co do Bzia wytyczna główna tak była oszczędnie zjechana normalną obudową po czym zaciskało i jechali drugą obudową wewnątrz zamkniętą, no ale nigdy nie da się zrobić czegoś: tanio, dobrze i na czas i tak to się odbiło: 3x drożej, i 3 razy dłużej no i teraz jest powiedzmy dobrze no pyza tym jak trzeba zrobić odwiert czy mniejszy mniejszy przekrój jakby robić od razu w obudowie zamkniętej. .
Napisany przez maziizam, 28.02.2019 23:09
Najnowsze komentarze