To jest pociąg przewozów regionalnych wiec jak nie przyjechał do Wodzisławia na czas to i nie odjechał o czasie. A co do KŚ to na razie nie mają własnej bazy dzierżawią od Regionalnych w Katowicach, a Lokomotywownia w Wodzisławiu stoi odłogiem, może skorzystają kiedyś z niej:) Tak dokładnie partia H teraz z innej strony to biorą jako J a tak prawdziwie jest to filar szybów VI i VII które zostały zasypane i były na 700 metrów. I dlatego siada to aż tak w nieckę. To że zginęło tam 5 górników to tak mało bo już poważnie to dwa razy przedtem pozaciskało wszystko tylko akurat nikogo tam nie było. A tak ja kogoś interesuje niech sobie poskacz po korkach będzie słyszał głuche echo także gruz w szybach osiadł lub puściły korki przy szybowe i trzyma tylko na dodatkowych korkach oddzielający podszybie i region. Także mogą powstać nawet takie leje po szybowe jak w Sosnowcu https://d-pt.ppstatic.pl/k/r/1/2d/0b/51c74cae9d15b_p.jpg?1400810811 A koszt budowy toru to jedno a koszt utrzymania to druga rzecz i tak ślepa bocznica od Pawłowic nie będzie generowała ruchu towarowego który daje ekonomiczne jej uzasadnienie, jeśli pociągniesz od Wodzisławia to masz transport węgla od JAS-MOS łącznicą na Radlin, a dodatkowo tamtejsze centrum przeładunkowe będzie miało 3 kierunki Wodzisław, Pawłowice, Rybnik Towarowy. A dodanie linii na Zebrzydowice daje przelot pasażerski oraz transport towarów dodatkowo alternatywne przerzucanie towarów miedzy przejściami kolejowymi w razie problemów o które ostatnio często występują.
Napisany przez maziizam, 27.02.2019 22:17
Najnowsze komentarze