Linia jest na granicy przepustowości miedzy Wodzisław-Olza i jest kilka opcji aby zwiększyć przepustowość: - najgorsza mijanka Czyżowice - odbudowa drugiego toru w śladzie lk159, aż do Turzyczki i tam rozjazd zaleta mijanie większym odcinku, możliwość SKM aż do przystanka Centrum (Turzyczka), odbudowa rozwalonej stacji cześć torów jest ślepa i nie można jej w pełni wykorzystać - odbudowa linii kolejowej na Jastrzębie w śladzie lk159 z dodatkowym rozjazdem w Turzyce. jeszcze lepiej bo SKM i pociągi Katowice czy Gliwice będą docierać do Jastrzębia przez co będzie ich więcej oraz daje spójność regionu - program kolej+ tek.cba.pl/2019-01-31_tek-wsw.pdf - pomysł Czeski KPD oprócz tego co powyżej Szybka magistrala kolejowa Katowice Orzesze-Bogumin-Ostrawa z nowym przejściem w Łaziska obok A1 co umożliwi i puszczanie pociągów z naszego regionu do Katowic czy Ostrawy w czasie do 30 minut, ale to inna pula cenowa, ale myślę że doczekam tego kiedyś. A co do przystanków to dwa spokojnie Centrum i Turzyczka można zrobić, a nawet Wilchwy jeśli odbudowa linii na Jastrzębie pójdzie lk875.
Napisany przez maziizam, 08.02.2019 02:59
Najnowsze komentarze