bystrzak - Żadna trasa nawet najkrótsza Katowice- Mikołów-Orzesze Żory-Pawłowice-Jastrzębie Zdrój nie spadnie poniżej 1 h no chyba ze pośpieszny w godzinach poza szczytowych gdyż: - brak slotów w stacji Katowice, brak przepustowości na linii lk 140 (Orzesze-Mikołów- Katowice Ligota) - szkody górnicze Pawłowice-Jastrzębie Graniczna - nawet puszenie i dorobienie łącznicy na Orzesze miasto Łaziska Średnie - Tychy nic nie da gdyż brakuje wyloty 4 torowego aż do Piotrowic i kolejka do dworca Katowice, a musisz liczyć z tym że dojedzie kolej metropolitalna i nie będzie lepiej dopóki nie zacznie się myślenie całościowe (drugi tor lk 140, 4 tory do Piotrowic, zwiększenie ilości peronów na dworcu Katowice. - przesiadka w Orzeszu czy szczepienie składu czy w Tychach dodaje nam 5 minut do 15 wiec jest to gorsze. - jedyny na dziś pomysł to z dzisiejszą infrastrukturą to po prostu wydłużenie pociągu z Katowic do Wodzisławia do Jastrzębia. - druga opcja też to puszczać pociągi z Cieszyna przez Zebrzydowice Jastrzębie- Pawłowice- Żory- Orzesze Miasto - Tychy-Katowice z prze lk 170 , kl159, lk 169 lk 139 ale musiałyby być przyspieszone tak żeby ludziom z Cieszyna nie wydłużyć przejazdu. Dodatkowy slot na dworcu szłoby uzyskać z linii na Tychy Lodowisko puszczając ja np Chorzowa Batorego po linii lk 142 z przesiadką w Katowicach Ligocie przez Ochojec, Murcki, Kostuchna Tychy - Tychy Lodowisko- Bieruń- Lędziny- Mysłowice
Napisany przez maziizam, 04.02.2019 14:37
Najnowsze komentarze