Takie wypowiedzi pokazują jakie jest myślenie w PKP PLK firmie molochu, gdzie bliżej im do olewania spraw niż rozwiązania problemów. Oczywiście, że zlikwidowano kopalnie i ruch kopalniany zmniejszył się ale jednocześnie przewozy transgraniczne z Czechami wzrosły 3-4 krotnie! Hala wg PKP to też relikt minionej epoki bo nowoczesne PKP PLK woli trzymać materiały eksploatacyjne pod chmurką w Rybniku Towarowym. Wg tego myślenia nikt nie chce też odstawiać wagonów w Wodzisławiu, używać bocznicy z placem ładunkowym i wygaszac tutaj na dłużej składów i lokomotyw. Obecne czynne tory ledwo obsługują bieżący ruch, natomiast istnieje zapotrzebowanie na dłuższe postoje i odstawianie wagonów oraz manewry w Wodzisławiu. Pamiętacie jak wcześniej mówili że w ogóle zainteresowanie pociągów towarowych jest minimalne i nie uruchamiali żadnych torów?? Dziś ta linia jeździ ok 10 składów PKP Cargo na dobę. Doliczyć trzeba prywatnych, lokomotywy luzem...
Napisany przez Inter, 21.07.2017 07:16
Najnowsze komentarze