Po pierwsze jaki kuźwa kosztorys dla 4 torów! To będzie jakieś 2 może 2,2 km toru (toru nie głównego a postojowego!) i koszt... 7 milionów złotych, to po pierwsze. Po drugie, chcą remontować coś co póki co działa i jakoś by działało, natomiast potrzebne pilnie tory dodatkowe na stacji w Wodzisławiu Śląskim nie są remontowane (tory numer 8,10,12,14,16,18,20 oraz postojowe ślepe 26,28,30 i załadowczy 32). Cała stacja często jest zapchana do granic możliwości i zamiast otworzyć najpierw np. tory 8,10,12 a dopiero później remontować tory czynne to oni chcą zamknąć i remontować dwa CZYNNE tory towarowe paraliżując całkowicie ruch na linii 158! Przecież jawnie widać, że ktoś robi wszystko aby przez Wodzisław nic nie jeździło i aby ta linia znów była na marginesie przewozów osobowych i towarowych. Obecnie jeździ nią ponad 30 składów na dobę i przynosi ona duże zyski. Nie remontując dodatkowych torów w Wodzisławiu i zamykając nieliczne otwarte, chcą ją całkowicie sparaliżować. Później jest gadka, przez Wodzisław nic nie jeździ, zamknąć to, albo przynajmniej nie inwestować
Napisany przez zxc, 28.03.2017 09:31
Najnowsze komentarze