http://silesiainfotransport.pl/?p=20270 Aktualnie w Wodzisławiu Śląskim mamy czynne tory 1,2,3 (przy peronach - wyremontowane), 4, 6 oraz 22 i 24. W Olzie czynne są 1, 2 i 4. Jeśli bez uprzedniego udrożnienia pozostałych torów dodatkowych na wyżej wymienionych stacjach rozpocznie się prace na garstce czynnych torów, tej linii grozi paraliż. Już teraz jest ona wykorzystywana do maksimum. Oprócz osobówek KŚ oraz pociągów PKP IC, po linii jeździ sporo towarów od węglarek po kontenery czy platformy z samochodami. Jak najbardziej popieram remont tych torów, ale niech wpierw udrożnią pozostałe, aby nie sparaliżować linii! Przy rewitalizacji tej linii została zapieprzona masa rzeczy od sieci trakcyjnej, urządzeń SRK, torowiska, po brak budowy mijanki w Czyżowicach czy brak budowy przystanku Wodzisław Śląski Centrum, przez co linia straciła wiele na przepustowości czy dostępności dla pasażerów. Nadal widzę, że ktoś jak na złość chce sparaliżować ruch na tej najkrótszej trasie łączącej GOP z Ostravą, a przypomnę, że w rejonie Rybnickim będzie za niedługo rewitalizowana trasa Nędza - Chybie, a już teraz dłubią coś na trasie Chałupki - Racibórz, także zamykanie w związku z remontem garstki torów, która jest aktualnie czynna, bez udrożnienia pozostałych to absurd.
Napisany przez Artur Klimek, 27.03.2017 17:04
Najnowsze komentarze