Połączenia Kraków-Wodzisław mają plusy i minusy. Plusem byłoby lepsze wykorzystanie taboru bo PR mają więcej taboru, czasami stoi bezużytecznie. Poza tym rozwiązanoby problem wiecznego braku taboru na nowe pociągi Kolei Śląskich. Taka dywersyfikacja byłaby korzystna. Minusem jest to, że niestety ale w relacjach do Wodzisławia nie mogłyby jeździć Impulsy z PGZ należące do PR. O ile do tej pory relacje do Krakowa były mi obojętne to trochę bardziej się zaczynam do nich przekonywać tym bardziej że w za kilka lat E30 będzie już po naprawie, chyba nawet od grudnia 2017 da się szybciej pokonać odcinek z Krzeszowic do Krakowa. Poza tym za jakiś czas będzie można jeździć dwoma trasami albo przez Mikołów-Katowice albo przez Tychy-Oświęcim. To da duże możliwości trasowania ale niestety za jakieś 3-4 lata... No i oczywiście musiałyby być wprowadzone liniówki KŚ do PR bo bez tego już obecnie jest problem. @isobis - bardzo popieram zmianę trasy Chopina, problem jednak jest w tym, że co jakiś czas pojawia się tu i tam info o zamierze jego likwidacji. Ostatnio słyszałem, że Czesi chcieliby zrezygnować z tego pociągu.
Napisany przez Arteks, 09.01.2017 00:04
Najnowsze komentarze