@Arteks - zrobią nie zrobią, oto jest pytanie. mzk finansowane jest przez gminy więc samego zarządu na upartego to nie interesuje to ile ten biznes kosztuje gdyż finansowanie jest zapewnione. weź pod uwagę prosty absurd kiedy to mzk likwiduje z kursów przystanki wodzisławskie. oburzą się wszyscy mieszkańcy w regionie i to bez wyjątku. formalnie zgodnie z ustawą za transport na terenie miasta odpowiada gmina. na upartego mzk może zatem krążyć po radlinie czy marklowicach z pominięciem wodzisławia. co zrobią władze gmin należące do związku? zaczną pewnie protestować ;-) i tu pojawia się pytanie do kogo ten protest należy skierować? problem tkwi w tym, że to włodarze poszczególnych gmin będą mieć na głowie mieszkańców samo mzk jest w zasadzie tylko usługodawcą na rzecz gmin. tu pojawia się właśnie aspekt finansowy. kieca występując z mzk liczył, że mzk rozsypie się w drobny mak. tyle, że tak się nie stało. sam kieca jako "lider" w subregionie dąży do jednej zbiorowej komunikacji (i chwała mu za to, w końcu ktoś pomyślał) ale to w zasadzie nic innego jak większe mzk pod inną nazwą.
Napisany przez mhl999, 03.05.2016 10:41
Najnowsze komentarze