Radny ma trochę racji bo powiat powinien zajmować się lokalnymi kursami, a przedsiębiorstwo powiatowe nie powinno dopłacać do kursów dalekobieżnych. Te leżą w gestii państwo. W interesie Raciborza i całego regionu jest jak najszybsza rewitalizacja linii kolejowych. W przyszłości to pociągi powinne załatwiać sprawę połączeń Raciborza z Krakowem. Jeśli linie kolejowe będą w bardzo dobrym stanie - nikt nie jest w stanie z nimi konkurować jeśli chodzi o szybkość, bezpieczeństwo i wygodę podróżowania. Natomiast na razie powiat powinien wyznaczyć jakiś okres np. 2 lat i te kursy finansować, a potem scedować to na Urząd Marszałkowski i Koleje Śląskie czy Przewozy Regionalne. Do dwóch lat powinna nastąpić poprawa i pierwsze efekty renowacji linii kolejowych: Nędza-Rybnik i Katowice-Kraków.
Napisany przez Arteks, 15.03.2016 18:28
Najnowsze komentarze