Nie jest to miejsce do dyskusji o polityce personalnej. Należy poprosić o zestawienie kto i na jakim stanowisku pracuje. I wtedy zastanowić się czy wystarczy np. 1 sekretarka czy tez konieczne są 3 albo po co kilka róznych działów jakby mógłby być jeden. Zastanowić się można jak to jest, że NZOZy czyli firmy prywatne, w których lekarz jest właścicielem, pracownikiem, czasem księgowym, negocjatorem kontraktu, czasem zaopatrzeniowcem , działają dobrze a przychodnie ZOZ-u czyli państwowe, gdzie kontrakt jest negocjowany przez ZOZ, który z kolei, zatrudnia lekarza, działają ułomnie. Mało kto zdaje sobie z tego sprawę. Temat rzeka. A najprostszy sposób to poprosić starostę o analizy, które wskazywały konieczność redukcji personelu ( nie tylko administracji) i zobaczyć kogo i dlaczego.
Napisany przez Witold102, 04.03.2015 20:32
Najnowsze komentarze