w zasadzie nie zgodzę się z pkt.5 bo nie bardzo rozumiem jakie znaczenie ma wiek. wolność wyboru powinna należeć do kierującego pojazdem, wszak ona w zasadzie zawsze jest pełnoletnia i jako prowadzący można by rzec zawsze odpowiada za bezpieczeństwo pozostałych pasażerów. limity prędkości w terenie zabudowanym (pkt 4) są zbyt niskie. powinno obowiązywać 70 i 90 . w godzinach szczytu i tak trudno wyciągnąć 70. na ekspresówkach powinno zlikwidować się wszelkie przejścia dla pieszych i światła, niepotrzebne spowalniacze. obowiązkiem powinno być budowanie bezkolizyjnych skrzyżowań. sekundnik w sygnalizacji świetlnej - niby dobry pomysł, ale wiele po prostu zależy od kierowców, są tacy, którym sekundnik nie pomaga. wystarczy przejechać się np. to torunia czy piotrkowa tryb. ;-) punkt 9 to głupota przy obecnym stanie nawierzchni na prawych pasach :-D ogólnie jednak jestem "za". proponuję też ukarać tych, którzy na odcinku 200m potrafią postawić 8 różnych znaków, na kolejnych słupach, co jest niezgodne z przepisami bo żaden kierowca nie jest w stanie przetworzyć na takim odcinku 8 czy 20 znaków :-) najlepsze są ograniczenia prędkości z 90 na 50 czy 40 w żaden sposób samochód naturalnie nie zwolni, trzeba depnąć na hamulec bo tuż za "40" od razu stoi fotoradar :-D
Napisany przez mhl999, 15.08.2013 17:31
Najnowsze komentarze