Promocja szkoły to nie tylko lekcje pokazowe. To także głośne akcje na rzecz ochrony środowiska czy ochrony zwierząt- a wiec tematy które mozna "sprzedać" w mediach po to zeby zrobić rozgłos i dać odczuć że w tej szkole coś się dzieje. Otwarte pikniki rodzinne- taki które organizują np. nasze przedszkola. To w okresie naboru -plakaty, ulotki i inne formy reklamowe pełniące funkcję edukacyjną i informacyjną. Nie chodzi tutaj o ulotki wydrukowane na zielonym papierze (na domowej drukarce) z kilkoma zdaniami tylko o foldery reklamowe dwustronicowe wydrukowane w drukarni w atrakcyjnej formie ze zdjęciami- trzeba wyjść naprzeciw oczekiwaniom RODZICÓW bo to oni decydują i to jest grupa docelowa do której szkoła powinna dotrzeć. W tamtym roku szkoła 28 rozsyłała informacje w przedszkolach jako ostatnia - dopiero w kwietniu i to na zielonych ulotkach na których były dosłownie zdawkowe slogany!!! To też antyreklama porównując z innymi szkołami. Rodzic mając do wyboru kilka takich form reklamowych wybierze tą najbardziej atrakcyjną w pobliżu miejsca zamieszkania.... tak działa reklama, marketing i chwyty socjotechniczne. A Państwo się dziwicie czemu inne szkoły choć w gorszym stanie technicznym mają lepsze powodzenie. Właśnie z powodu sposobów promocji szkoły!
Napisany przez ~mama 1-klasisty, 17.01.2013 11:57
Najnowsze komentarze