Zarządzanie i administrowanie nieruchomością: rejestracja wspólnoty, założenie i prowadzenie konta bankowego, NIP, REGON, etc. protokolarne przejęcie nieruchomości i jej dokumentacji technicznej prowadzenie miesięcznych rozliczeń kosztów utrzymania nieruchomości pomiędzy członków Wspólnoty zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz ustaleniami Wspólnoty Mieszkaniowej prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego zawieranie w imieniu i na rachunek Wspólnoty umów na dostawę energii cieplnej, energii elektrycznej, wody i odprowadzenia ścieków, o świadczenie usług wywozu nieczystości i ubezpieczenia nieruchomości zawieranie w imieniu i na rachunek Wspólnoty umów o konserwację urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne (wideodomofony, bramy garażowe i wjazdowe na posesję, wentylacje garaży, kotłownie) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości części wspólnych obiektu obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej organizowanie obsługi prawnej
Napisany przez ~wok, 10.12.2012 14:19
Najnowsze komentarze