Ale w kontekście komunikacji nie można pisać, że Jastrzębie "w zamian" buduje drogę bo nawet najlepsza droga dla jednej grupy społeczeństwa jest bardzio potrzebna, dla innej może być żadną alternatywą. Drogi trzeba remontować i budować ale nie w oderwaniu od innych dziedzin transportu. Rybnik od lat lobbuje w sprawach kolejowych i zaczyna się to opłacić. To będzie procentować w przyszłości. Inwestycja w Jastrzębiu za 300 mil. o której piszesz robi wrażenie. Tym większe robią plany Rybnika związane z drogą ekspresową z bezkolizyjnymi skrzyżowaniami i 500 m estakadą za 700 mil. która ma być budowana w latach 2015-2020. Żyjemy na Śląsku i nie słyszałem jeszcze aby w którymkolwiek poważnym mieście ktoś powiedział, że "zamiast kolei budujemy drogę". Takie rzeczy to tylko w zaściankowym Jastrzębiu. Wodzisław jest jednak bardziej świadomym miastem w tego rodzaju kwestiach i bardzo dobrze że nie podąża drogą Jastrzębia które wybrało izolację jeśli chodzi o transport publiczny. Jak na tym wychodzi - wszyscy widzą.
Napisany przez ~SR do OW1922, 28.11.2012 17:41
Najnowsze komentarze