Czwartek, 25 kwietnia 2024

imieniny: Jarosława, Marka, Elwiry

RSS

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Mam pytanie czy redakcja bądź sędzia uznał że piłka przekroczyła linie bramkową po pierwszym strzale ? Jeśli nie i była to dobitka to czy nadal można mówić o tym że bramka padła z rzutu karnego ? Takie czysto teoretyczne pytanie z góry dzięki za odpowiedź ;)

Napisany przez ~; ), 04.05.2012 19:54

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.238.117.130 / ec2-3-238-117-130.compute-1.amazonaws.com
CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/)