Bo nie muszą remontować , puszczą przez Racibórz . Masakra. Ale według mnie to chyba jednak zależy od gospodarza w danym województwie. Zobaczcie jak to się jednak wszystko posuwa w dobrym kierunku w woj. dolnośląskim. Przywrócono do życia linię Jelenia Góra - Trutnov przez Kamienną Górę, odbudowano linię ze Szklarskiej Poręby do Harrachova, Wróciły osobówki na najpiękniejszą linię w Polsce (Kłodzko - Wałbrzych). Remontują linię 309 Kłodzko - Kudowa (przynajmniej do Dusznik). Wyremontowano i zelektryfikowano przejście w Międzylesiu. Zrewitalizowano linię do Trzebnicy .Odbudowano linię Ścinawka - Tłumaczów. Dla porównania u nas : Goleszów - Cieszyn : agonia, Żywiec - Sucha Beskidzka : agonia, Zwardoń - Cadca : szkoda gadać , Cieszyn - Cesky Tesin : no comments , no i Chałupki - Bohumin.... wszystko wiadomo. A co do połączeń Rybnik - Wodzisław - Ostrava : otwiera to duże możliwości , z Bohumina świetne połączenia do Pragi i na Słowację . Nie każdy wie , że pociąg do Pragi jedzie tylko 3h40m , w Tatry (Strba) 3h20m , Wiedeń 3h30m. Przy dobrych połączeniach(jeszcze nie dawno takie były) jechałem rano pociągiem z Wodzisławia aż do Ostravic , wchodziłem na Łysą Horę i wracałem do Wodzisławia po południu. Podobnie z wyjazdem na Radhost , Kozubową , pasmo Połomów , czy Czantorię i Stożek od strony czeskiej. Ach.... Znowu trzeba się będzie przesiąść do blachosmroda :(
Napisany przez ~luk, 11.02.2012 16:44
Najnowsze komentarze