Należy zadać pytanie p.Agnieszce skąd wie, że pracownik poczty nie sprawdził istnienia firmy w rejestrze działalności gospodarczej. Wystarczy wejść na stronę internetową miasta by uzyskać dostęp do przedsiębiorców. Zapewniam, że to wcale nie jest trudne. Ktoś kto choć na chwilę działał w branży wie jak wiele przesyłek do nowo powstałych firm jest błędnie zaadresowanych. Żaden baner tu nie pomoże. Proszę sobie wyobrazić adres: Salon Fryzjerski ul.Targowa 44-300 Wodzisław Śląski. Ilu z was miało by ochotę biegać po całej Targowej w poszukiwaniu tego jednego jedynego salonu? Bywają adresy, że pod jednym numerem funkcjonuje kilka firm. W tym samym budynku. Pracujące tam osoby, które mogły by pomóc listonoszowi nie wiedzą, że coś powstało obok nich. Dlatego nie bardzo rozumiem oburzenie p.Agnieszki - takie rzeczy się zdarzają. Nikt nie jest doskonały listonosze również, nie muszą wiedzieć, że na danej ulicy powstała nowa firma. Taka przesyłka powinna trafić do wyjaśnienia, co w praktyce oznacza do odesłania do nadawcy.
Napisany przez ~tajniak pocztowy, 19.06.2011 11:27
Najnowsze komentarze