środa, 27 listopada 2024

imieniny: Waleriana, Wirgiliusza, Ody

RSS

Gmina dopłaci do usunięcia azbestu

17.07.2018 00:00 red.

GODÓW Można składać deklaracje na dofinansowanie do kosztów inwestycji związanych z demontażem, usuwaniem i unieszkodliwianiem elementów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, gospodarczych i innych będących w użytkowaniu osób fizycznych w 2019 r. – informuje Urząd Gminy w Godowie.

Z dotacji będą mogli skorzystać właściciele nieruchomości, które zostały ujęte w „Programie usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Godów na lata 2012-2032”. Zgodnie z programem, dofinansowaniem mogą zostać objęte budynki, na których znajdują się elementy zawierające wyroby azbestowe, nie prowadzi się dofinansowania do azbestu zdeponowanego na posesji. Dotacja będzie obejmowała pokrycie kosztów demontażu, zbiórki, transportu i utylizacji azbestu w wysokości do 800,00 zł/tonę.

Deklaracje są do pobrania w Urzędzie Gminy Godów w Referacie Inwestycji, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej i należy je składać w urzędzie gminy w terminie do dnia 31 lipca tego roku.

(art)

  • Numer: 29 (922)
  • Data wydania: 17.07.18
Czytaj e-gazetę