środa, 27 listopada 2024

imieniny: Waleriana, Wirgiliusza, Ody

RSS

Śmieci i inwestycje razem

29.03.2016 00:00 red

W pszowskim urzędzie miasta nastąpiły zmiany organizacyjne. Referat Gospodarki Komunalnej i Ekologii, który odpowiadał m.in. za gospodarkę śmieciową, został połączony z Referatem Inwestycji, Remontów, Architektury i Gospodarki Gruntami.

PSZÓW 23 marca burmistrz Katarzyna Sawicka-Mucha wydała zarządzenie o zmianach organizacyjnych w urzędzie miasta. Zmiana dotyczy dwóch dotychczasowych komórek urzędu: Referatu Gospodarki Komunalnej i Ekologii (który zarządzeniem został zniesiony) oraz Referatu Inwestycji, Remontów, Architektury i Gospodarki Gruntami. Te dwa referaty zostały scalone i utworzono z nich jeden, który otrzymał nazwę „Referat Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Nieruchomości”. Na czele nowej komórki stanął Franciszek Sobala, dotychczasowy kierownik Referatu Inwestycji, Remontów, Architektury i Gospodarki Gruntami. Nadal będzie on pełnił funkcję kierownika.

Burmistrz Katarzyna Sawicka-Mucha wyjaśnia, że połączenie pozwoli na skoordynowanie działań i wykonywanych zadań, efektywniejszy przepływ informacji oraz lepszą organizację pracy. W skrócie - usprawni funkcjonowanie urzędu.

Zapytaliśmy, czy zmiana organizacyjna w urzędzie to efekt wyników kontroli komisji rewizyjnej, która sprawdzała, czy firma Naprzód prawidłowo realizuje umowę dotyczącą odbioru i zagospodarowania śmieci. Przypomnijmy, że komisja dopatrzyła się szeregu nieprawidłowości i wezwała panią burmistrz do wprowadzenia zmian i wyciągnięcia konsekwencji służbowych. - Nie przewartościowywałbym wyników kontroli komisji rewizyjnej w tej materii. Te zmiany były rozważane wcześniej - mówi wiceburmistrz, Dawid Topol.

(mak)

  • Numer: 13 (802)
  • Data wydania: 29.03.16
Czytaj e-gazetę