"Szkolne abc"
Jeśli nieprzygotowany do lekcji uczeń zostanie wywołany do odpowiedzi próbuje improwizować, choć nie zawsze wie jak. Podsunę Wam kilka propozycji, ale za skutki nie odpowiadam...
- „Oko umieszczone jest w moczodole”
- „Do rozmnażania potrzebny jest człowiek i kobieta”
- „Najpierw widzę błysk, a potem dopiero słyszę pioruny, bo uszy są dalej niż oczy”
- „Puma to zwierzę krwiożerne”
- „Ślimak ma jednocześnie płeć żeńską i męską, ale z tego nie korzysta”
- „Szkielet utrzymuje nas na nogach. Gdyby nie było szkieletu, to mięso ciągle spadałoby na ziemię”
- „Pechowiec jest to ktoś, kto upadając na plecy, łamie sobie nos”
Nauczyciele też potrafią nas rozczulić pewnymi tekścikami pod naszym adresem...
- Do ucznia, który ciężko wzdycha”
„nie sap tak, bo zaraz przypomina mi się „Lokomotywa” Tuwima
- Do odpowiadającego:
„masz tekst przed oczami, więc mów, tylko zamknij książkę!”
- Do ucznia znęcającego się nad krzesłem:
„nie udawaj dzikiego mustanga”
- „Do rozmnażania potrzebny jest człowiek i kobieta”
- „Najpierw widzę błysk, a potem dopiero słyszę pioruny, bo uszy są dalej niż oczy”
- „Puma to zwierzę krwiożerne”
- „Ślimak ma jednocześnie płeć żeńską i męską, ale z tego nie korzysta”
- „Szkielet utrzymuje nas na nogach. Gdyby nie było szkieletu, to mięso ciągle spadałoby na ziemię”
- „Pechowiec jest to ktoś, kto upadając na plecy, łamie sobie nos”
Nauczyciele też potrafią nas rozczulić pewnymi tekścikami pod naszym adresem...
- Do ucznia, który ciężko wzdycha”
„nie sap tak, bo zaraz przypomina mi się „Lokomotywa” Tuwima
- Do odpowiadającego:
„masz tekst przed oczami, więc mów, tylko zamknij książkę!”
- Do ucznia znęcającego się nad krzesłem:
„nie udawaj dzikiego mustanga”
Najnowsze komentarze