Czwartek, 13 czerwca 2024

imieniny: Antoniego, Lucjana, Gracji

RSS

Bez grosza ani rusz

02.01.2002 00:00
Klienci PKO B.P. w Rydułtowach narzekają, że bankomaty tej firmy, znajdujące się przy Urzędzie Miasta i KWK „Rydułtowy", są często nieczynne. Na urządzeniach nie pojawia się żadna informacja wyjaśniająca ten stan rzeczy, dlatego też, jeden z mieszkańców Rydułtów zbulwersowany tą sytuacją zwrócił się do naszej redakcji.

Gorączka przedświątecznych zakupów, a tu masz ci los, nie można wybrać pieniędzy. Oczywiście, pozostaje jeszcze okienko kasy, ale zanim do niego dotrę to już sklepy będą zamknięte. Kolejka jak za dawnych czasów. Niestety, ta sytuacja nie zdarzyła się po raz pierwszy, już wielokrotnie bezskutecznie „dobijałem się do ściany" relacjonuje jeden z klientów banku.

Pierwsze sygnały dotyczące tej sprawy otrzymaliśmy 17 grudnia ubiegłego roku. Jeszcze w tym samym dniu byliśmy na miejscu, a nasza obserwacja potwierdziła skargi czytelników. Przy bankomacie ustawiła się długa kolejka oczekujących na wybranie pieniędzy. Jednak na tym nie poprzestaliśmy i aby nie pozostać gołosłownymi postanowiliśmy kontrolować sytuację przez następne dwa dni. Dzień później około godz. 12.00 bankomat przy Urzędzie Miasta był nieczynny. Podobna sytuacja miała miejsce 19 grudnia. Tym razem klienci, nie tylko nie mogli wybrać pieniędzy z bankomatu, ale i przy okienku kasowym, bowiem z powodu awarii placówka czynna była od godz. 14.00.

Niestety kierownictwo banku w Rydułtowach nie udzieliło nam żadnych informacji, tłumacząc, że nikt z pracowników nie jest upoważniony do przekazywania wiadomości prasie. W tej sytuacji skontaktowaliśmy się z placówką nadrzędną PKO B.P w Jastrzębiu Zdroju. Tam głos w sprawie zabrał Jacek Walczak, zastępca dyrektora ds. sprzedaży PKO B.P. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby praca w oddziałach naszego banku przebiegała prawidłowo i sprawnie. W dniu 19 grudnia nastąpił przestój bankomatu spowodowany awarią. Awaria okazała się poważniejsza niż wcześniej przypuszczano, w związku z czym, jedna z placówek - Oddział w Rydułtowach, został wyłączony z obsługi klientów, do czasu usunięcia awarii. Dyrektorzy placówek otrzymali polecenie, aby sprawnie zorganizować prace w oddziałach, celem uniknięcia podobnych sytuacji. Za powstałe niedogodności i utrudnienia wszystkich klientów bardzo przepraszamy.

Należy jednak dodać, że sytuacje tego typu zdarzały się już wielokrotnie. Miejmy nadzieję, że zgodnie z zapewnieniami dyrektora, bankomaty od tej pory będą działały bez zarzutów, tak aby każdy z klientów miał swobodny dostęp do swoich pieniędzy.

(raj)

  • Numer: 1 (121)
  • Data wydania: 02.01.02