Niedziela, 19 maja 2024

imieniny: Iwa, Piotra, Celestyna

RSS

Co najmniej 150 tysięcy klientów odchodzi z nc+

27.04.2013 09:31 | 4 komentarze | acz

Jak podaje Polska Agencja Prasowa, dynamika składanych przez klientów platformy nc+wypowiedzeń umów wyhamowała.

Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Tak zapewnia Arkadiusz Mierzwa, rzecznik prasowy nc+. - Liczba odejść jest trudna do oszacowania ze względu na długi czas trwania tego procesu. Do tej pory zamiar wypowiedzenia zasygnalizowało ok. 150 tys. klientów. Jednak w tym przypadku trudno mówić o "twardym" odejściu. My ze swej strony robimy wszystko, aby klient przeanalizował raz jeszcze naszą nową ofertę. Od kiedy wprowadziliśmy w niej zmiany, dynamika składanych wypowiedzeń zdecydowanie wyhamowała. Wciąż liczymy na zatrzymanie klientów, którzy złożyli wypowiedzenia. Widzimy, że możliwość powrotu do poprzednich warunków umów daje już pozytywne efekty, abonenci wykorzystują ten czas na dokładniejsze poznanie oferty programowej nc+. Dodatkowo, stale pracujemy nad ofertą i w najbliższych tygodniach zaprezentujemy jej kolejne elementy" - powiedział PAP Mierzwa. 

Przypomnijmy, platforma nc+, która zadebiutowała z końcem marca. Powstała dzięki połączeniu platformy „n” z Cyfrą+. Wielu zainteresowanych wzburzyły nie tylko ceny, ale również rozdzielenie kanałów z grupy Canal+ na trzy różne pakiety. Chcąc mieć wszystkie, abonent musi zapłacić 119 zł. Do tego dochodzi brak wielu kanałów tematycznych znanych z dotychczasowych dwóch platform oraz mała elastyczność nowej oferty. Niezadowoleni są w zasadzie wszyscy – zarówno abonenci każdej z dwóch połączonych w wyniku fuzji platform (łącznie było ich ok. 2,5 mln), jak również osoby, które czekały specjalnie na pojawienie się oferty nc+.

12 kwietnia nc+ uginając się pod złością swoich klientów napisała do nich list. - Tworząc nową platformę nc+ chcieliśmy dostarczyć Wam i Waszym bliskim rozrywkę na najwyższym poziomie. Zakładaliśmy, że nasza nowa oferta oraz możliwie szybki dostęp do poszerzonych pakietów nc+ najlepiej odpowiedzą na potrzeby naszych Klientów. Reakcja wielu z Państwa uświadomiła nam, że nasze założenia były błędne i rozminęły się z Waszymi oczekiwaniami. Bardzo przepraszamy - pisał do abonentów zarząd nc+

Nastąpiły również zmiany, które wylicza nc+:

  • Rezygnujemy z procesu automatycznego przejścia do nc+. Każdy Klient ma czas do końca trwania obecnej umowy na podjęcie decyzji o wyborze docelowego pakietu, odpowiadającego indywidualnym potrzebom. Oznacza to, że warunki Państwa umowy pozostają bez zmian, aż do końca jej trwania.
  • Klienci, którzy dysponowali dostępem do starych kanałów CANAL+ i nPremium HD otrzymują dostęp do całej rodziny 6 nowych programów nc+: CANAL+ HD, CANAL+ Sport HD, CANAL+ Family HD, CANAL+ Family2 HD, CANAL+ Film HD i CANAL+ Film2 HD na warunkach obecnej umowy.
  • Klienci platformy n otrzymują dostęp do kanałów MiniMini+ HD, ale kino+ HD, Kuchnia+ HD, DOMO+ HD, Planete+ HD, teleToon/Hyper+ HD na warunkach obecnej umowy (nie krócej niż do 30 czerwca 2013 r.).
  • Klienci CYFRY+ otrzymują dostęp do kanału nSport HD, zawierającego transmisje m.in. z meczów Ligi Mistrzów UEFA,T-Mobile Ekstraklasy, a także żużlowej ENEA Ekstraligi na warunkach obecnej umowy (nie krócej niż do 30 czerwca 2013 r.)
  • Dodatkowe opcje, takie jak HBO, Cinemax, Filmbox, Multiroom, nc+ GO oraz usługi VOD, każdy Abonent będzie mógł zamówić za dodatkową opłatą przy dowolnym pakiecie z nowej oferty nc+.
  • Wszyscy dotychczasowi Abonenci nPremium oraz Canal+ pasjonujący się rozgrywkami T-Mobile Ekstraklasy będą mogli wybrać specjalny pakiet „Ekstraklasa” w momencie przedłużenia ich umowy. W ramach tego pakietu uzyskają dostęp do transmisji ze wszystkich meczów Ekstraklasy, a także 20 podstawowych kanałów tv, w cenie ich obecnego abonamentu.
  • Wszyscy Klienci, którzy podjęli decyzję o rezygnacji w marcu lub kwietniu 2013 r., mogą wycofać swoje wypowiedzenia do końca maja 2013 r. i skorzystać ze zmian w ofercie nc+.