- Racibórz
- Rybnik
- Wodzisław Śląski
- Kraj
- Powiat raciborski
- Powiat rybnicki
- Powiat wodzisławski
- Wiadomości
- Informacje
Nie miałeś prądu po wichurze z 8 lipca? Sprawdź, czy przysługuje Ci bonifikata
Jeśli czas usuwania awarii przekroczył termin zawarty w umowie, klientom Tauronu przysługuje bonifikata z tytułu niedostarczonej energii elektrycznej.
Gwałtowne i silne burze, które wystąpiły 8 lipca, spowodowały w wielu miejscach uszkodzenia sieci energetycznej i pozbawiły dostaw zasilania części klientów Tauron Dystrybucja. W kulminacyjnym momencie pozbawionych energii elektrycznej było około 450 tys. klientów (głównie na obszarze województw dolnośląskiego, małopolskiego i śląskiego).?
Jak duża była skala żywiołu świadczą liczby:
- ponad 3 000 interwencji służb energetycznych,
- ponad 90 uszkodzonych linii wysokiego i średniego napięcia,
- ponad 700 zerwanych przewodów na sieci niskiego napięcia,
- kilkadziesiąt złamanych i uszkodzonych słupów na liniach wysokich i średnich napięć.
Szczególnie trudna sytuacja panowała w powiatach: bielskim, pszczyńskim, bieruńsko-lędzińskim, mikołowskim, rybnickim, raciborskim, wodzisławskim i na terenie Tychów i Jastrzębia Zdroju. Prace przy usuwaniu zniszczeń sieci trwały do niedzieli.
- W pierwszej kolejności koncentrowaliśmy się na zapewnieniu bezpieczeństwa naszym klientom. Ponad 300 brygad energetycznych nieustannie pracowało przez ostatnie dni, by naprawić uszkodzoną sieć energetyczną i przywrócić zasilanie - informuje Tauron.
Pomimo intensywnych prac nie wszędzie udało się usunąć awarie w wymaganym umową czasie. - Wszystkich, których dotknęły wyłączenia przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość ze względu na masową skalę zniszczeń sieci energetycznej przez siły natury. Informujemy, że zgodnie z prawem, jeśli czas usuwania awarii przekroczył 24 godziny, klientom Tauron Dystrybucja przysługuje bonifikata z tytułu niedostarczonej energii elektrycznej. Aby taką bonifikatę uzyskać, prosimy o wypełnienie wniosku umieszczonego na stronie internetowej i przesłanie na adres: Tauron Obsługa Klienta, 40-389 Katowice, ul. Lwowska 23 - informuje Tauron.
Pobierz Tauron_Dystrybucja_wniosek_o_udzielenie_bonifikaty.pdf (format pdf, rozmiar ~648.46 k) Pobierz Informacja o sposobie wyliczenia bonifikaty dla klientów zasilanych z sieci niskiego napięcia.docx (format docx, rozmiar ~23.43 k)źródło: Tauron Dystrubcja, oprac. żet
Komentarze
18 komentarzy
~znawca1 (89.79. * .38) ???????????????
~znawca1 (89.79. * .38) co wynikło z tego piszącego się pozwu przeciwko firmie Tauron ... Co wstyd się teraz przyznać że pisałeś głupoty ?
....... ?
jest ktoś odważny ?
no i pół roku minęło ..jak obiecałem co z tymi odszkodowaniami ???????
poiumneruytujhgnmbjhhyjh
No i nie daję tematowi zejść z pierwszej strony, dlatego podaję LINK " http://www.tauron-dystrybucja.pl/uslugi-dystrybucyjne/pytania-i-odpowiedzi/Strony/pytania-i-odpowiedzi.aspx " proszę go otworzyć i kliknąć " Jak wyliczyć bonifikatę za przekroczenie czasu przerw " Nie jeden się zdziwi, zresztą ja też Ale takie mamy prawo . Ponownie życzę powodzenia z tym pozwem.