Największym problemem rynku medialnego jest zmuszanie ludzi do zakupu wielu pakietów - i to nie najtańszych. Bo np piłkę nożną masz na jednej platformie, żużel na drugiej, siatkówkę na trzeciej, żona lubi seriale? - musisz wykupić czwartą platformę, masz dzieci? - to piata platforma, a może jeszcze jakieś filmy? znów musisz wykupić kolejną platformę. Dodajmy do tego transmisje PPV (ekstra płatne) i mamy dosłownie meialny bajz...l - pokrywanie się programów, transmisji - do tego kilka czy kilkanaście dekoderów... Czemu nie można sobie wybrać konkretnych kanałów i płacic tylko za te co chce się ogladać? Platformy internetowe też zaczynają przesadzać - masa SPAMU, setki reklam. zmuszają do przejścia na wersje płatne gdzie obiecują brak reklam, a później - a może jedna reklama? a może kolejna, dobra, kolejna reklama. I w efekcie mimo że płacisz masz reklamy - więc zaczynają proponować pakiet super bez reklam. Więc znowu dopłacasz, a potem - a może jedna reklama? i tak dalej...
Napisany przez ~ZmotoryzowanyPatrol, 01.03.2024 21:23
Najnowsze komentarze