Może i kampania ciekawa, ALE... Pani Grela chyba nie potrafi zrozumieć, że tworząc ciekawa/kontrowersyjną kampanie dla Łaźnie, jednocześnie zrobiła czarny PR samemu miastu. A przecież Łaźnia należy pod miasto. Negatywnie nacechowane, dekadenckie zwroty na banerach? Nie wiem komu jaki cel przyświecał. Trochę to jest z przeproszeniem "sr... do własnego gniazda". Więc nic dziwnego, że kończą współpracę. Dziwię się tylko bo przecież Pani Grela pracowała dlugo w urzędzie i miała możliwość wpłynąć na chociażby kulturalny obraz miasta, na który teraz sama narzeka (albo mieszkańcy na banerach). Moim zdaniem, chciała zrobić coś kontrowersyjnego, żeby się mówiło ale totalnie nie przemyślała całości wydźwięku tej kampanii. To był po prostu bardzo zły pomysł. I druga rzecz, że zrobiła to w tajemniczy i za plecami (de facto nielegalnie).
Napisany przez ~Dede, 13.04.2023 07:57
Najnowsze komentarze