~Kolol (83.26. * .48) Od zmian w Ie1 nie ma tam juz wskaznika w6b tylko w6a gdzie nie ma obowiązku podawania sygnalu baczność rp1. Druga sprawa ze slychac by hamowal - oczy sprawne? Widac chyba ze iskry leca spod kol juz duzo wczesniej. Widac chlopie ze znasz sie na jezdzie i pracy maszynisty jak na balecie. Wezme sklad 1000t i sie rozpedze do 100km/h. Staniesz na przejezdzie a ja spróbuję 5, ba, 3 razy wyhamowac przed toba. Zobaczymy przy ktorym razie zycie mignie ci przed oczami. A co tekstów o przejsciu dla pieszych - na skrzyzowanie tez wjezdzasz nie majac możliwości zjazdu przed zmiana swiatel? Wina kierowcy tylko i wyłącznie bo wjechal na przejazd nie majac mozliwosci by z niego zjechac - nawet w przypadku jak przechodzili piesi - ma 12 sekund zeby rogatki zaczely sie zamykac i kolo 20 zeby zamykaly sie wyjazdowe - jest to wystarczajacy czas na reakcje, a potem masa czasu na lamanie rogatek.
Napisany przez ~TenŁon, 21.02.2023 08:23
Najnowsze komentarze