@stasiu "Czy może jednak próbować zmienić ten stan rzeczy?" Ale kto niby? Patrz na inicjatywy kolejowe: 1. Po torach JSK - kilka lat temu i jeszcze raz przez ostatnimi wyborami. Rezultat zaden. 2. Odbudowa trasy do Katowic przez Pawlowice. Pani Prezydent oglosila, ze juz za momencik, podziemny dworzec, pelne wsparcie i miasto wylozy 500 tys. rezultat zaden poza gadka szmatka. 3. Jednak okazalo sie, ze powyzsze to nieporozumienie, bo rzad przed wyborami mial plan Kolej+, gdzie chcial 500 milionow wydac na odbudowe polaczenia do Wodzislawia. 4. Kolej+ w smieciach, przed wyborami teraz promowane jest CPK i pociag-rakieta przez Jastrzebie, za 15 lat. Znow sukces miasto glasza, choc to cos zupelnie innego znow. Przez lata kolejne pomyslow bedzie pelno. Efekt - przewiduje - jak do tej pory, zaden. Bo to nie kolej jest potrzebna sama w sobie a wizja miasta. Kolej bedzie lub nie. Zanim powstanie, moznaby zastosowac rozwiazanie zastepcze - chocby szybkie polaczenia autobusowe subsydiowane przez miasto. Nie ma zadnego ruchu w tym kierunku. Z miasta wyjechac sie nie da transportem publicznym. Miasto wciaz placi coraz wiecej na PKM i MZK a ci co chwile ograniczaja oferte. Po prostu UM, kiedy wciaz moze (choc bedzie ciezko) utrzymuje glownie siebie. Ulatwianie zycia mieszkancom urzednikow nie interesuje. Intensyfikowane sa jedynie dzialania pozorowane.
Napisany przez ~Radio Teheran, 11.10.2019 11:57
Najnowsze komentarze