Zamiast na forum kierować do siebie wrogie uwagi ( do PKMu, Warbusa ) warto by zastanowić się nad tym czy za obecne stawkę wozokilometra da się prowadzić w miarę opłacalną działalność komunikacji miejskiej. W artykule jest mowa o dotacji miesięcznej ( 300 tys zł ) do działalności PKMu.Być może są w nim przerosty zatrudnienia, ale nie takie by ich redukcja spowodowała normalne funkcjonowanie firmy. Ktoś wspomina, że stawka wozokilometra jest porównywalna z ceną litra paliwa. Czy za taką stawkę Warbusowi opłaci się prowadzić działalność.Wszyscy oczekują darmowej komunikacji, ale takiej nie ma (jeśli nie będzie stosownej dotacji ). Jeśli PKM zlikwidowane zostanie, a Warbus wypowie kontrakt to gwarantuję Wam ,że nowy przetarg oprze sie o nowe stawki uwzględniające podwyżki płac,składek ZUSu, wody ,śmieci , energii elektrycznej i wszelkich innych komponentów.Wówczas włodarze miasta i sąsiednich gmin będa mieli zagwozdkę. Nowy przewoźnik nauczony przykładem stawek dla PKMu i Warbusa podyktuje nowe warunki.Może lepiej wspomóc ( sensowną stawką za wozokilometr ) obecnych przewoźników niż obudzić się z ręką w nocniku.
Napisany przez ~Jaś, 06.02.2019 18:21
Najnowsze komentarze