Ja widzę następujące wyjścia z tej sprawie : Pierwsze to w Trybie Pilnym Miasto Jastrzębie Zdrój musi wystąpić z tego Związku MZK Jastrzębia z dniem , 31 Lipca 2016 roku a od dnia 1 Sierpnia 2016 roku mogła by już działać komunikacja podmiejska bezpłatnie - i tu są tez parę wariantów do wybory - podpunkt A - dla każdego Mieszkańca - co ma stały lub tymczasowy meldunek na terenie Jastrzębia - na podstawie e biletu imiennego Podpunkt B - Dla wszystkich osób z obojętnie jakiego Miasta lub z woj Podpunkt C - Dla każdego kto ma stały lub tymczasowy adres zamieszkania na terenie Miasta Jastrzębie i tak > Każda osoba by musiała wyrobić e bilet imienny - nie zależnie czy ma 4 lata czy 40 lat czy 60 czy 90 lat - i posiadać taki e bilet imienny i na nim zakodować 5 lub 10 darmowych przejazdów na 1 dzień , a pozostałe 6 lub 11 Przejazd płatny według taryfy Komunikacji Bezpłatnej na terenie tylko Jastrzębia Zdrój Osoby które ukończyli 70 lat - po wykorzystaniu limitu darmowych przejazdów - by dalej płaci za bilet ulgowy - by wtedy nie było możliwość przejazdu ze ukończyło się ten wiek . Ale wyrobienie e biletu imiennego z zdjęciem było bezpłatne ale pod warunkiem dokonania pierwszego doładowania za min 5 zł . A duplikat e biletu imiennego to by było opłata w kwocie 10 zł i plus zasilenie ją na kwotę 10 zł Drugi to pozostanie w Związku MZK Jastrzębia i zorganizować Każda osoba by musiała wyrobić e bilet imienny - nie zależnie czy ma 4 lata czy 40 lat czy 60 czy 90 lat - i posiadać taki e bilet imienny i na nim zakodować 5 lub 10 darmowych przejazdów na 1 dzień , a pozostałe 6 lub 11 Przejazd płatny według taryfy Komunikacji Bezpłatnej na terenie tylko Jastrzębia Zdrój Osoby które ukończyli 70 lat - po wykorzystaniu limitu darmowych przejazdów - by dalej płaci za bilet ulgowy - by wtedy nie było możliwość przejazdu ze ukończyło się ten wiek . Ale wyrobienie e biletu imiennego z zdjęciem było bezpłatne ale pod warunkiem dokonania pierwszego doładowania za min 10 zł . A duplikat e biletu imiennego to by było opłata w kwocie 10 zł i plus zasilenie ją na kwotę 20 zł Trzeci pal - Czy Miasto Jastrzębie Zdrój może ubiegać się o dofinasowanie z Unii Europejskiej na transport publiczny Jak by takie dofinaowanie zostało przyznane na transport ekologiczny 1 to wtedy można ogłosić przetarg na budowę sieci Trolejbusowej Potem ogłosić przetarg na dostarczenie do Jastrzębia Zdrój - ok 60 sztuk nowych Trolejbus z Kilmatyzacją na cały Trolejbus i z nisko podłogową - Koszt budowy trakcji dla Trolejbus za 1 km jest to koszt od 20 tyś zł do 40 ty zł Czwarta plan Czy Miasto Jastrzębie Zdrój może ubiegać się o dofinasowanie z Unii Europejskiej na transport publiczny Jak by takie dofinaowanie zostało przyznane na transport ekologiczny 1 to wtedy można ogłosić przetarg na budowę sieci tramwajowej Potem ogłosić przetarg na dostarczenie do Jastrzębia Zdrój - ok 60 sztuk nowych tramwaj z Kilmatyzacją na cały tramwaj i z nisko podłogową - Koszt budowy trakcji dla tramwaj za 1 km jest to koszt jest od 50 tyś do 100 tyś złoty Moim zdaniem lepiej się opłacało się zrobić siec dla Trolejbus - ponieważ nie wymaga dużego nakładu na Finasów / Wiadomo jest teraz taka technologia ze taki Trolejbus - może na baterii przejechać ok 6 km bez prądu , czyli w nie których Miejscach mogło by nie być , sieci I co sądzicie o tym moim pomysle czy jest warty do zastanowienia się Ale już po za Miasto Jastrzębie by kurowali autobusy
Napisany przez ~Bastek00, 12.05.2016 14:14
Najnowsze komentarze