Przedstawię wam sposób kasowania e biletów czy to e bilet imienny z zdjęciem , czy tez e bilet na okaziciela są następujące : Widzę w tym jedne rozwiązanie , te osoby które mają uprawnienia do przejazdów ulgowych. Powinni sobie wyrobić e bilet imienny z zdjęciem - i od razu zakodować na tym e bilecie ulgę - i wtedy jak ulga jest zakodowana , to przy kasowaniu biletu jednorazowego , nie ma konieczności naciskania na kasowniku literki U A jak ktoś nie che zgadza się na wyrobieni e , tego w biletu imiennego z zdjęciem to , może sobie , w prawie już w dużo punktach , idzie nabyć e bilet na okaziciela za pierwszym razem musi być doładowana na kwotę max 10 zł . A następne doładowania mogą być już od kwoty min 5 zł do 250 zł jak się nie mylę I taka osoba która , posiada e bilet na okaziciela a ma uprawnienia do przejazdów ulgowych To wsiada do danego autobusu i podchodzi pod kasownik i w pierwszej kolejności naciska literkę U i następne zbliża e bilet do kasowania - i system pobiera opłatę do końca trasy tej linii już jako ulgowy bilet - a przy wysiadaniu tylko się zbliża e bilet imienny z zdjęciem o zwrot kwoty za nie wykorzystany przejazd do końca trasy danej linii A przy wysiadaniu z danego autobusu tez podchodzi się pod 1 z kasowników i tylko przykłada się e bilet do kasownika nic nie naciskając żadnego przycisku na kasowniku to wtedy system zwraca kwotę nie wykorzystaną na przejazd do końca trasy Trochę to jest kiepskie , kiedy ma się , zakodowany bilet Miesięczny na e bilecie imiennym z zdjęciem - to jak jest tłok , w autobusie to trudno dopchać się do kasownika pierwszego i odbić ten e bilet miesięczny czy okresowy - to by można by zlikwidować , po 1 to nic nie daje , niby , daje ale dla MZK - bo wiedzą ile pasażerów jest w tej linii i w jakim są wieku na podstawie tych e biletu imiennego z zdjęciem A co chodzi o reklamacje to , nie musi się lecieć do tego Biura na ul: Przemysłowej - to tez można reklamacje złożyć przez internet , wysłać takiego e maiala z reklamacją I taka reklamacja powinna zawierać następuje dane Imię i Nazwisko = ________ dokładny adres osoby składającej reklamacje = ____ Numer tel tej osoby która składa reklamację = ___ Numer e biletu imiennego z zdjęciem oraz numer e biletu na okaziciela = ___ I data zdarzenia ---- podać numer Linii autobusowej ___ Podać Przystanek początkowy ______ Podać Przystanek wysiadający _____ I w opie opisać to wydarzenie i jaki jest powód reklamacji I takiego maila można wysłać nawet na Biuro Obsługi Klient e biletu i będzie brana pod rozpaczenie A jak nic nie wiadomo na ten temat po tygodniu , polecam jeszcze raz wysłać zapytanie co , się dzieje z tą reklamacja z dnia podać datę wysłania 1 reklamacji
Napisany przez ~Bastek00, 03.12.2015 09:44
Najnowsze komentarze