Piątek, 29 listopada 2024

imieniny: Błażeja, Saturnina, Fryderyka

RSS

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
do Pasażerka do komentarza z dziś o godz 15:57 Idzie zarejestrować e bilet na okaziciela zarejestrować , w tym systemie Czyli spróbuj , zakładając , konto na tej stronie co jest niżej podana , w moim poprzednim Komentarzu o godz 15:06 wpisujesz numer tej e biletu na okaziciela Nie szkodzi ze korzystasz z portmonetki niespersonalizowanej\".- idzie ją zarejestrować na tym koncie - jedynie co to miejsce pesel nic się nie wpisuje - i można dokonać sprawdzania Historii kasowania tej portmonetki niespersonalizowanej\". Jedynie już na tą portmonetki niespersonalizowanej\".- nie zakodujesz biletów Miesięcznych , Okresowych i oraz Tygodniowych i tez nie dokonasz , wpłaty na tą kartę na portmonetki niespersonalizowanej\". Jedynie te portmonetki niespersonalizowanej\". - doładujesz prawie już we wszystkich Kioskach Ruchu - są wyjątki które nie mają , ale ich jest już mała ilość takich punktów - gdzie nie idzie doładować tej karty na okaziciela A dla wyjaśnienia e bilet na okaziciela - to znaczy ze korzystanie tylko z portmonetki niespersonalizowanej\".- , gdzie macie , daną sumę kasy wpłaconą Czyli Pasażerka - można ją zarejestrować i możesz wysłać reklamacje do Biura Obsługi Klienta jak ci za dużo z portmonetki niespersonalizowanej\" pobrało > Odpis jak ci się uda tą reklamacje złożyć do tego Biura Obsługi Klienta e biletu ? czekam na odpowiedz

Napisany przez ~Bastek00, 09.10.2015 19:23

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.145.91.111 / ec2-3-145-91-111.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)