To są kiepskie priorytety bo Koleje Śląskie to bardzo bezpieczny środek transportu. W ciągu ich istnienia żaden pasażer nie zginął w wypadku... Bezpieczeństwo to powinien być priorytet do nadzoru nad autostradami a dla KŚ powinny być inne priorytety bo każdy widzi, że w tej spółce panuje stagnacja. Komfort podróży też nie jest zły bo poprzedni marszałkowie przed nieszczęsnym Chełstowskim kupili sporo nowego taboru. Natomiast to co najbardziej kompromituje Koleje Śląskie to: przesadzone podwyżki cen biletów, nie wznawianie po pandemii połączeń do Czech, brak rozwoju oferty rozkładowej (Tychy-Jaśkowice, Gliwice-Rybnik, Żory-Chybie, Rybnik-Żory-Bielsko), zbyt krótkie składy na niektórych liniach, brak jakichkolwiek działań na rzecz wspólnego, jednego biletu w województwie, brak zwiększania kursów na podstawowych liniach S1, S7, S5. Mimo 10 lat istnienia Koleje Śląskie nie jawią się jako alternatywa dla zatłoczonego i rozjeżdżanego przez auta regionu.
Napisany przez ~tłoczek, 13.06.2022 15:12
Najnowsze komentarze