Niestety Koleje Śląskie z tej długości korzystają delikatnie mówiąc słabo. Na linii Gliwice-Rybnik - 1 pociąg dziennie w sb i nd, na linii Rybnik-Żory-Pszczyna - 4 pociągi dziennie, na trasie Żory-Chybie - 1 pociąg w sb i nd, na trasie Tychy-Jaśkowice - 0 pociągów, Cieszyn - 5 pociągów dziennie. Przejścia graniczne z Czechami - 0 pociągów. Do Wisły - największego kurortu województwa - kilka pociągów na dzień... Czy tak powinna funkcjonować kolej w XXI wieku w województwie z największą gęstością zaludnienia w kraju i z najdłuższą siecią kolejową? Dziennikarze, zajmijcie się czy tak prawidłowo powinna wyglądać obsługa kolejowa w XXI wieku, w dużym regionie należącym do kraju UE. Warto porównać to z granicznym regionem w Czechach.
Napisany przez ~tłoczek, 21.04.2022 12:12
Najnowsze komentarze