Dziś z wynajęciem/kupnem lokomotywy czy szt jest duży problem patrz intercity już kolejny raz próbuje 5 spalinowych maszyn wynająć i nikt nie chce temu sprostać.A trzeba pamiętać ze linia będzie głownie wykorzystywana towarowo. Tu trzeba nadmienić jeszcze, że Tauron modernizuje stacje 110kV/15kV w Głubczycach , Raciborzu Studziennej, Prudnik itd właśnie głownie pod elektryfikację Magistrali Podsudeckiej i tej linii. Co do Jastrzębia ślepa linia, która dodatkowo jest na gigantycznych szkodach górniczych na pewno nie będzie miała wogóle transportu towarów, a pociągi po roku dwóch tak zwolnią, że 2 godzin braknie, aby dojechać do Katowic z tych 70 minut. Wiec kompletnie mija się z celem - jedyna słuszna koncepcja to przez KDP. Wiec pisanie, że nie słuszna jest elektryfikacja linii przez Głubczyce to powiem tak na pewno słuszna, ekologiczna i logiczna, za to robienie dwóch linii kolejowych do Katowic z Jastrzębia mija się z celem i powinna być tylko przez KDP, a nie na szkodach i do tego o dwa razy dłuższym czasie jazdy. Za to normalne jest, że zdjęto sieć trakcyjna na nieczynnej linii, aby mieszkańców ręce nie świerzbiały jak szyny potrafią zniknąć, a co dopiero drut trakcyjny miedziany. Dużo prościej to zrobić i więcej zarobić na tym złodziejstwie.
Napisany przez ~OGL, 23.11.2021 20:23
Najnowsze komentarze