- i ludzie nie miliardy a miliony około 76 mln było wyliczenie Jastrzębie-Pawłowice plus wykup ziem w Drogomysł i łącznica z kretyńskim dworcem pod rondem na szkodach górniczych, gdzie koszty utrzymania rocznego mogą dochodzić do 20-30 mln aby deklarowana prędkość była 100km/h która jest nierealna na nich. Nawet dwutorowa linia Żory Pawłowice Chybie cała rekapitalizowana na dużo mniejszych szkodach ma 80km/h. - na linii Wodzisław- Jastrzębie spokojnie 80km/h pójdzie uzyskać, a miejscami 100 Turza- Łaziska, Godów-Szotkowice oczywiście odcinki Łaziska-Godów czy rejon blisko przystanków będzie mniej około 60km/h co daje przy pociągu SKM stającym na każdym przystanku 20 minut Wodzisław PKP -Jastrzębie Zdrój co jest świetnym rezultatem przy większej ilości przystanków oraz dłużej trasie niż Wodzisław-Rybnik 15 minut. Nie wiem czy przy szkodach górniczych 30 minut starczy na odcinek Jastrzębie Zdrój- Pawłowice przy prędkości 30-50 km/h? - a w ogóle na cały projekt kolei do Jastrzębia od 300-500mln wiec bez obaw nawet linie na Zebrzydowice lk 170 by odtworzyli.
Napisany przez maziizam, 02.02.2019 15:07
Najnowsze komentarze