@Artur jest gdzieś informacja o tych dodatkowych 20 000 000 zł? Kierownictwo zakładów w Radlinie zdaje sobie doskonale sprawę, że jazdy przez Wodzisław Śląski do swoich klientów w Czechach, Austrii na Słowacji czy jeszcze dalej to znaczne oszczędności zarówno czasowe jak i ekonomiczne, dlatego też naciska na większe wykorzystanie stacji w Wodzisławiu Śląskim i uruchomienie jazd linią przemysłową jak dawniej. W Wodzisławiu marzyłoby się otwarcie górki rozrządowej i oczywiście dodatkowych torów 8-32 (bo PKP Cargo również chce bardziej wykorzystywać stacje w Wodzisławiu). Niepotrzebnie też zaślepiono tory 26-32 zamiast z fragmentu linii na KWK 1 Maja zrobić 100 metrowy tor wyciągowy dla loków.... W Olzie to jeszcze powinni uruchomić tory 5 i 7 bo one też są istotne - szczególnie w kontekście wiecznie zapchanych Chałupek.
Napisany przez Inter, 24.10.2016 14:51
Najnowsze komentarze