@atol - nigdy nie byłem fanem Bergera ale... widać, że nie macie zielonego pojęcia o komunikacji, ekonomii i nie jesteście z Rybnika i próbujecie promować kiepskie rozwiązania sąsiadów. Po 1) Rybnik ma prawo zarabiać na przyjezdnych na parkingach - i mam nadzieję, że jak tylko rząd (co obiecuje) da wolną rękę do podwyższania opłat za parkingowe, Rybnik podniesie te śmiesznie niskie stawki przynajmniej dwukrotnie. 2 zł za godzinę parkowania to opłata symboliczna, a nie "dojenie". 2) Nie ma czegoś takiego jak darmowa komunikacja. W przypadku komunikacji bezbiletowej - samorząd musiałby do niej więcej dopłacać. W przypadku Rybnika komunikacja kosztuje ok. 28 mln zł - z czego bilety pokrywają niecałe 50% jej funkcjonowania. 3) Żory są fatalnym przykładem bo BKM funkcjonuje w oparciu o tabor bardzo słabej jakości i mikrobusowy - żadne inne miasto w Polsce powyżej 50 tys. nie stosuje w komunikacji takiego taboru ze względu na jego niewygodę i niewydolność bo taki tabor jest w stanie przewieźć relatywnie małą liczbę osób, jest słabo dostępny dla osób niepełnosprawnych, poruszających się o kulach, w chodzikach czy wózkach niepełnosprawnych.
Napisany przez Arteks, 21.07.2016 14:32
Najnowsze komentarze