@storek - nadal do a1 będzie szybciej przez chałupki ;) z prostej oczywistej przyczyny tam jest mniejszy ruch i praktycznie pusta droga. ideą tej drogi, o której opowiada lenk, jest rozładowanie ruchu lokalnego. nie ukrywajmy ale droga (935) z rybnika do raciborza czy odwrotnie jest dość mocno obciążona. można by rzec szureczek aut, czasem trudno wyjechać z bocznych ulic na główną. jak obecnie ta droga wygląda każdy kto nią jechał pewnie wie. dla raciborza ideałem będzie to iż zaczną budowę od strony raciborza w kierunku rybnika ;) jak będzie czas pokaże, gdyż władze wojewódzkie przymierzają się do remontów dróg i to tych "kluczowych" w naszym regionie. zauważ, że rydułtowy odtwarzają granice działek przy dw935 pod kątem rzekomej inwestycji. w wodzisławiu mówi się o ul. jastrzębskiej jako drogi do poprawki, na uwadze ma się pszowską. efekt tych "zabiegów" może być taki, że żadna droga pszczyna - racibórz czy to przez wodzisław czy przez rybnik nie powstanie bo wyremontują obecne drogi. to czarny scenariusz, który trzeba mieć na uwadze. może być też tak, że powstanie tylko jedna droga co pogrzebie wodzisław ostatecznie. obie te drogi to jednak naturalne obwodnice miast przez które będzie przebiegała. rzecz w tym, że owe obwodnice powinny być szersze niż jeden pas, który to planuje wodzisław, bo szacunkowe obciążenia do 2030 zmniejszą się, co przeczy się z obciążeniem autostrad w naszym regionie, które już osiągnęły planowany poziom na 2030 ;)
Napisany przez mhl999, 03.05.2016 11:07
Najnowsze komentarze