gdyby drodzy urzędnicy dokładali "wszelkich starań" to 1) zastosowano by "rejonizację", by osoba oddzwaniająca bez znajomości dzwoniącej mogła być szybko przekierowana gdzie trzeba. można to zrobić przynajmniej na dwa oczywiste sposoby 2) poprawienie wniosku nie trwało by tyle czasu i całkowicie wystarczyła by jedna wizyta. 3) nie rozumiem pojęcia "wniosek pozostałby bez rozstrzygnięcia". wniosek może być odrzucony lub zaakceptowany, a osoba go składająca powiadomiona o tym z wyszczególnieniem co było nie tak (patrz pkt.2) 4) wszystkie dane osobowe w zasadzie opiekunów prawnych czy dzieci są w posiadaniu urzędu i wyciągnięcie ich bez wiedzy składającego wniosek jest możliwe. ustawa o ochronie danych osobowych pozwala urzędnikom na więcej niż szaremu człowiekowi. 5) pieniądze wypłacane być powinny na bieżąco wszak dokładacie wszelkich starań.
Napisany przez mhl999, 27.04.2016 03:57
Najnowsze komentarze