4. odcięcie od świata wodzisławskiej górki rozrządowej i toru wyciągowego co skutecznie utrudni manewry na stacji, szczególnie jeśli nadal będzie zwiększał się ruch pasażerski lub powstanie kolej aglomeracyjna. 5. Brak wydłużenia toru załadowczego nr 32 do przejazdu ulicy Starojastrzębskiej, powodować będzie, że "front" ("czoło") załadowcze jest o ok. 100 metrów krótsze. 6. zablokowanie przejazdu kolejowego na rampę (ul. Starojastrzębska), powoduje, że obecnie w Wodzisławiu nie może odbywać się załadunek składów, tym samym stacja przestała być jakimkolwiek generatorem ruchu towarowego. Miasto i powiat zaś spierają się o to kto miałby odbudować most nad Leśnicą od strony Amadeusa. 7. Olbrzymie opóźnienia w oddaniu stacji kolejowej w Wodzisławiu Śląskim, remont miał skończyć się pół roku temu, ale nadal stacja jest nieoddana. Skutkuje to dewastacją, zakrzewieniem i niszczeniem nieużywanej infrastruktury kolejowej stacji Wodzisław Śląski i Olza. 8. Brak odbudowy mijanki w Czyżowicach zwiększającej przepustowość linii 158 dwukrotnie 9. Brak większej rewitalizacji części towarowych stacji Wodzisław i Olza, oświetlenia, bramownic, słupów trakcyjnych, torów. Dość wspomnieć, że kluczowy dla KWK Marcel i Koksowni tor nr 22 przpinany z grupy WSA1 jest nowy na 1/3 swojej długości (tam gdzie zmieniono jego bieg), reszta stara! Mając ekipy remontowe pod nosem PLK nie zaplanowała wymiany kolejnych 300 metrów toru, tak aby był on w całości wyremontowany.
Napisany przez zxc, 26.04.2016 15:04
Najnowsze komentarze