@zxc@Artur Za takimi decyzjami stoją konkretni kierownicy ze strony PKP, a podjęta przez nich decyzja w praktyce oznacza zarośnięcie drzewami toru wyciągowego w ciągu 2-3 lat. To takie ciche przyzwolenie na degradację infrastruktury, która za pewne przynajmniej kilka razy w roku by się przydała, a może doczekałaby się lepszych czasów. Oficjalnie taki decydent nie mówi że likwidujemy i że w razie czego rozjazd się zmieni, ale w praktyce oznacza to właśnie likwidację. I gdzie tu mowa o przywracaniu pierwotnych parametrów linii? Zobaczcie co zrobiono z torem nr 22, którego wyremontowano tylko fragment a raczej zbudowano łącznik z torem 24. Zamiast zrobić ten tor do porządku na całej długości (brakuje jakiś 300 metrów) jak niektóre tory w Rybniku Towarowym, tutaj zrobiono jakąś prowizorkę.
Napisany przez expert, 11.03.2016 10:28
Najnowsze komentarze