@karmacode niestety prawda, choć @dejv185 jest z Rybnika, @Arteks podobnie. Czy wiecie, że zamykano wszystkie linie w około - w Raciborzu, Żorach, Wodzisławiu, Cieszynie, Jastrzębiu, Orzeszu, ale nie zamknięto żadnej w ...Rybniku? Wszystkie składy musiały zacząć nadkładać drogi przez węzeł rybnicki, co w dużej części zostało wymuszone właśnie wspomnianymi zamknięciami. Najgorsze w tym to, że dużo osób decyzyjnych m.in. odnośnie Wodzisławia było właśnie z okolic Rybnika. Kiedy ostatnio zlikwidowali w Wodzisławiu wjazd na górkę i 3 tor wyciągowy, @Artur podjął alarm, ale wkrótce spasował i stwierdził że jednak górka wyciągowa nam niepotrzebna (może koledzy z Rybnika go urobili?). Zobaczymy jak to będzie kiedy KWK Marcel będzie tutaj obstawiało wagony albo będzie ten objazd o którym pisał. 2 tory (22 i 24) bez górki wyciągowej i bez możliwości przetaczania na tory 26-32 bez blokowania linii do Rybnika może bardzo brakować. Można też zapytać dlaczego PKP PLK nie przeniesie "magazynów" spod gołego nieba z Rybnika Towarowego do nieczynnej hali w Wodzisławiu? Wiem, z dobrych źródeł, że zwykli kolejarze chcieliby bardzo przejąć i zagospodarować tą halę, ale decyzyjni to blokują. Zresztą @Artur jest bardzo młody i nie zna jakie były konflikty w latach 70 i jak to wszystko wyglądało, on pisze to co widzi dziś, a dziś w Wodzisławiu to już kolei nie ma.
Napisany przez expert, 07.03.2016 20:20
Najnowsze komentarze